30 november 2012

Ceasarsallad till lunch

Denna vecka är det verkligen full sula. Det märks även här på bloggen märker jag, eftersom min matlagning blir lidande och det blir en del restaurangbilder istället. Ikväll har vi julbord med jobbet, så jag valde att grunda med en lätt lunch tillsammans med kollegor på Vilmas.

Ceasarsallad är en personlig favorit alla kategorier för mig, fråga min sambo som tycker jag är lite trist som ofta beställer samma sak oavsett vart vi är. Men sån är jag. Vilmas ceasarsallad tycker jag är kanongod, synd att vi inte går dit lika ofta som när vi satt på kontoret nere i inre hamn. Nu ligger liksom ett helt hav av restauranger "i vägen" runt torget där vi har kontor idag. Plus den dagliga matlådan som för det mesta är min kompis på lunchen. Men lunch på eller från Vilmas rekommenderas för den som är i Karlstad.

Ceasarsallad på Vilmas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...