16 oktober 2012

Roliga tillbehör till bakningen inför Halloween

Det börjar dra sig mot slutet av oktober, vilket innebär att Halloween snart är på intåg. Jag försöker vara ute i god tid i år så att jag kanske ska lyckas få till något sött konstverk. Tog därför en liten del av lunchen att surfa runt och kolla in lite inspiration till bakning och vilken djungel det är där ute (i vanlig ordning). Tillbehören svämmar över så min bakhjäran får nog ta och vila lite tills jag har någon form av idé vilken typ av bakverk jag vill göra.

Men för den som redan bestämt sig finns här ett axplock av baktillbehör. Mer tips och tillbehör finns på fikamera.se, leilasgeneralstore.com, kakburken.se och lyckasmedmaten.se.

Tillbehör för bakning till Halloween

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...