29 oktober 2012

Kött är gott på Jensen's

Ännu en vecka som bara rusade ifrån mig. Det var verkligen fullt upp denna gång inklusive två konferenser på två dagar. I torsdags var jag och en kollega i Stockholm på webbkonferens på Söder. Härligt solig dag så huvudstaden visade verkligen upp sig från sin absolut finaste sida.

Eftersom vårt tåg hem gick så pass sent passade vi på att käka en ordentlig restaurangmiddag. Valet föll på Jensen's Böfhus. Vilken god mat till bra priser! Det känns i och för sig som att jag är sist i landet att upptäcka denna restaurangkedja, men det bjuder jag på. Underbart god mat. Jag åt "Jensen's Favoritbiff" med råstekt potatis och grillad balsamico-tomat. Perfekt stekt, perfekt kombination och en riktigt god sås. Det var absolut inte sista gången jag åt där.

God köttbit på Jensens Böfhus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...