3 september 2012

Mat på spa

I helgen tog vi ett brejk från resten av världen och åkte på spahelg till Varbergs kurort. Vi bokade svit med otroligt skön säng, bubblade bubbelpool i vad som kändes som evigheter, ångade bort en massa bekymmer i deras ångbastu och avslutade lördagen med en härlig västkustbuffé av högsta klass. Tänk vad lyxigt att ta med sig ett glas rosévin och sätta sig i bubbelpoolen med din sambo och bara njuta. Lövly.

Jag passade på att gotta mig i färska räkor. Sen avslutade jag med supergod espressopannacotta och rabarberpaj i små minikoppar. Efter det sussade jag som en liten ängel i sköna sängar. Min enda lilla besvikelse var det smala utbudet på frukostbordet. Min kära sambo är inget fan av smörgås utan hade hoppats på äggröra och liknande, men det fanns inget sånt.

Spahelg i Varberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...