24 november 2011

Sätt knorr på din kyckling

Den ursprungliga tanken var att lyfta fram en av mina absolut favoritkryddor. När ingen inspiration finns när det gäller mat hemma på kvällarna är risken ganska stor att det åker fram kycklingfiléer, kokas lite ris och rotas i kylskåpet efter något såsaktigt som kan göra rätten lite roligare. En standardkrydda jag gärna tar till är vanlig enkel kycklingkrydda. Underbar smak.

Då över till vad som fick mig att faktiskt ta med bild på hela webbplatsen och inte bara själva kryddburken. är inte Knorrs webbplats otroligt snygg? Det tycker i alla fall jag. Anpassad design, enkel att hitta på och tydlig information. Sånt värmer en webbcopys hjärta. Nu ska jag verkligen använda min kycklingkrydda med stolthet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...