18 oktober 2013

Mumsig sallad på Sandys

Idag käkade jag lunch på stan och fick fredagskänsla inför helgen. Härligt. Jag har ju oftast matlåda med mig, men när några kollegor frågade om jag skulle med ut en sväng hängde jag på. Ibland är det skönt att bara byta miljö en stund mitt på dagen, komma bort från jobbet och få frisk luft.

Vi hamnade otippat på ett ställe jag inte varit på - Sandys. Och vilket ställe. Jag blev helt kär i inredningen och stod där som ett fån som aldrig sett ett café förut. Efter lite velande valde vi att käka där istället för att ta med tillbaka till kontoret. Vana trogen tog jag en ceasarsallad till lunch och den var verkligen jättegod. Här snålades det verkligen inte på nåt, så tummen upp för detta ställe i Karlstad.

Happy Friday!

Ceasarsallad på Sandys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...