31 januari 2013

Ett år äldre, ett år bättre

Tänk att det aldrig lugnar ner sig runt omkring mig. I helgen var det full fart med dop och 30-årskalas i lördags. Och på söndagen fyllde jag år. Det blev en lugn dag, för vi var ärligt talat ganska trötta efter lördagens festligheter, men mamma bjöd på mat och årets största fikafat. Och ett och annat paket. Av svärfar fick jag presentkort på Plantagen, vilket passar perfekt till vår blivande trädgård. Längtar till flytten!

På helgens kakfat fannssjälvklart mina blåbärsrutor med kokostosca. Gott. I högen fanns även bland annat klassiker som hallongrottor. Lite fler recept på övriga kakor och självklart tårtan kommer inom kort.

Ha en fortsatt bra torsdag alla! Själv ska jag ägna kvällen åt jobb, lite styrelsejobb och kanske packa en flyttkartong.

Kakfat fullt med godsaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...