11 juni 2012

Favorit i repris - köttfärs

Äntligen börjar jag samla ihop en del recept i min lilla digitala kokbok. Härligt. Det märks speciellt när jag går till min egen blogg för att få inspiration till veckans matsedel. Lövly. Exakt vad som var tanken med den här bloggen. Samtidigt fortsätter jag ju självklart att leta ny inspiration och nya recept så fort jag får chansen, men det är skönt att kunna gå hit och titta när det står still i hjärnan.

Igår blev det därför en ny favorit i repris - köttfärspaj. Denna gång skippade vi stor sallad och satsade på tomater och tzatziki. Tyvärr tog all tzatziki slut så jag får roa mig med tomater som enda tillbehör i matlådan idag. I morgon blir det veckohandling så jag kan fylla på förrådet med ingredienser till underbara tzatzikin igen.

(PS. Jag vet att tzatziki är felstavat i bilden.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...