8 maj 2012

Heja närproducerat!

Oj, vad en vecka går fort! Och jag har inte uppdaterat en enda gång. Dålig stil av mig. I helgen var jag på vårmarknad vid Alsters herrgård. Solen sken och det var lagom med folk överallt. Så länge man höll sig borta från cafét och uteplatsen på baksidan ner mot vattnet. Där var det inte lätt att få plats och fika.

Är det inte mysigt med riktigt hembakade mejerier, bröd och knäcke? Det tycker jag. Och speciellt kul är det när man kan stötta närproducerat. Så det gjorde jag och köpte jättegott knäckebröd med massor av smak och nyttigheter i. Och bäst av allt, det finns att köpa på bland annat ICA där jag veckohandlar.

(Jag kommer att förbise typsnittet Comic Sans på loggan inne på webbplatsen, trots att det sticker i copywriterns ögon.)

Närproducerat knäckebröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...