3 december 2012

Julbord med jobbet

Nu har december börjat! Vet inte än om jag tycker det är bra eller bara stressigt. Men än så länge har jag nog inte riktigt fattat att hösten är förbi och vintern är här. I morse fick jag dock en hint om detta när jag kollade -15 grader på termometern. Hjälp! Hejdå slask! Skönt.

I sann adventsanda åt jag årets första julbord i fredags på Pitcher's. Jobbet hade julfest. Det blev en jättetrevlig kväll med god mat, många skratt, utsökt dessertbord och en hel del glögg. Gott. Min personliga favorit på julbordet är all fisk, det vill säga sill och lax i alla möjliga varianter. Och det fanns det som tur var gott om på Pitcher's. Och sen får vi ju inte glömma dessertbordet. Ris a la malta, choklad, godis med mera. Ja, det var verkligen en fröjd på alla sätt och vis.

Julbord på Pitcher's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...